Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

neděle 12. listopadu 2017

Lidé co z Hodonínska odjeli za moře v přístavu v Brémách

Nakonec jsem zpracoval tabulku, aby se mě lépe hledali jednotlivý lidé podle příjmení v mém rodokmenu a abych měl přehled o obcích, které jsem do tabulky zahrnul udělal jsem si mapku.


Adresa mapy:
https://drive.google.com/open?id=18IYg_DIhsEOfOIdDCJZg2zPus_sQiWqk&usp=sharing

Adresa tabulky:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1OsbiJ0XoqbRoWLuDObzGXCtbhJngrRUm2AAH78C2x3s/edit#gid=0


U názvů obcí jsem v seznamech použil i jednotlivé možné varianty co jsem nalezl. Například u Moravské Nové Vsi vycházím z názvu Ves - Nová. Šlo je o to abych zahrnul všechny možnosti pro hledání v mém rodokmenu.

Předem podotýkám, že vše co dělám je vztaženo k mému rozšířenému rodokmenu a v žádném případě to není zmapování celkového stavu v tomto cípu Moravy.

Žádné komentáře:

Okomentovat