Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

úterý 11. října 2022

Hledání Petra Dvořáka z Francie

 Zdravím všechny a mám k nim několik otázek a také bych chtěl požádat o pomoc.

 Dnes jsem dostal přes můj blog tuto zprávu, kterou jsem si přeložil pomocí „DeepL Translator„:

 

je suis à la recherche de mon père né en 1908 à velky sulin et partit en france en 1932 il s appelait dvoraznak peter

S pozdravem
francoise dvoraznak | 
f.dvoraznak@orange.fr

 

Překlad:

 

Hledám svého otce, který se narodil v roce 1908 ve Velkém Sulíně a v roce 1932 odešel do Francie. Jmenoval se Dvořák Petr.

 

To je vše co dotyčný ve zprávě poslal. A z toho plyne několik otázek:

 

1)      Ví někdo, kde ten Velký Sulín nebo podobně znějící obec leží?

2)      Vzhledem k tomu, že příjmení Dvořák je velmi rozšířené bude i problém toho Dvořáka hledat. Nemáte někdo takovouto osobu s rokem narození 1908 ve svém rodokmenu?

3)      O nějakých informacích z matriky do doby něž bude obec identifikována nemůže být řeč. Je otázkou zda už není matrika v krajském archívu nebo ještě leží na matričním úřadě.

Takže, kdo něco ví dejte mě vědět. Pokud napášete na přiložený e-mail tak aspoň dejte zprávu že jste mu napsali.

 

Všem předem děkuji.

 Dávám to i na stránku blogu „Slovácké genealogie“ přes nějž mě zprávu zaslal.





Žádné komentáře:

Okomentovat